Sporty Spice: week 1

Hi there Spice Girls en Spice Boys! Vorige week schreef ik over mijn nieuwe uitdaging krachttraining en op mijn blog wil ik wekelijks mijn ervaringen en resultaten delen. Leuk voor jullie, maar ook als stimulans en motivatie voor mij. Bovendien leuk om terug te lezen wanneer ik dadelijk mooi gespierd & slank(er) ben! ^^


Aan de slag dan maar, hop!

Mijn rug is nog absoluut niet gespierd en mag best wat wijder groeien. Dan accentueer je ook je taille en creëer je hét zandloperfiguur.

Mijn armen daarentegen, hebben al wel wat spiergroei doorgemaakt dankzij de bodypump van Les Mills.

Mijn probleemzones zijn dan ook mijn heupen, kont en benen. Mijn buik is, goede genen I guess, altijd aardig plat geweest, ook toen ik 85 kilo woog.

Deze week heb ik op maandag, woensdag en vrijdag getraind. En wow, wat had ik spierpijn op de dagen erna! Echt bizar, dat heb ik in tijden niet meer gehad (no offence Les Mills). Mijn spieren worden behoorlijk aan het werk gezet en ik was dan ook kapot op de fiets terug. But it felt good! ^^

Ik train nu als volgt:

warming up 10 minuten fietsen, intensiteit gemiddeld (je kunt praten, maar geen compleet gesprek voeren)

rug 3 x 10-15 hh (herhalingen) dead rows (10 kg.)
rug 3 x 10 chinning machine front (57 kg.)
borst 3 x 10-12 hh push up wide
benen 3 x 10-15 squats (10 kg.)
benen 3 x 15 lunges iedere kant (20 kg.)


Yeah, Kim K. heeft dankzij ten thousand lunges haar beroemde bilpartij, waar ze volgens de laatste berichten Kanye West mee verleidt!

buikspieren verschillende oefeningen, o.a. crunches, hoover, bicycle.
I love buikspieren trainen! <3

cardio/vetverbranding 30 min. crosstrainer (rotaties 60/70)

En daarna kun je me echt opvegen! Maar over twee weken kan ik met de push ups de grond kussen, aldus trainert. En het is motiverend om een ideaalbeeld of voorbeeld te kiezen van een mooie dame, dus na wat zoeken heb ik ‘r gevonden!

Meet Nicole Wilkins, meervoudig winnares International Federation of Bodybuilding and Fitness: Miss Olympia en Miss Figure



Nice
, of niet! Geen absurd anabolen figuur, mooie strakke spieren en laag vetpercentage. Dus met deze inspiratie (én onderstaande foto’s, scroll vooral even door!) ga ik me de komende week weer uitleven in de gym! Zondag 6 mei weer een Sporty Spice update!

Als jullie vragen hebben, drop ze vooral in de comments. Ik ben (nog lang) geen pro, maar nerdy genoeg om het uit te zoeken of na te vragen ^^

xoxo Sporty Spice

Nicole <3

Dit artikel is geplaatst in FIT & GEZOND en getagged , , . Bookmark hier de permalink.

5 Responses to Sporty Spice: week 1

  1. stef zegt:

    ik wil gelijk weer naar de sportschool als ik jou zie!!ik heb een beetje hetzelfde figuur als jou maar dan met lovehandels hihihi!!! nee die onderste meid vind ik persoonlijk echt niet mooi ik vind die buik echt mannelijk gespierd nee niet mijn ding!

  2. Elisabeth zegt:

    Een extra motivatie zo'n blogje, al vind ik enkele voorbeelden beetje te gespiert.

  3. sjors zegt:

    Inderdaad elisabeth geeft echt extra motivatie!!

  4. Joeptrainer zegt:

    Leuke post! Je bent goed bezig hoor. Hierdoor krijg ik ook weer zin om weer het krachthonk in te duiken, helemaal met de foto's ^^ Mooi figuur, misschien jij ook nu?

    Groetjes.

  5. mooi artikel lindsay, ik ben zelf sinds kort ook aan het trainen en het internet aan het afspeuren naar verschillende trainings schema's. Ga die van jou denk ik opvolgen! Keep up the good work

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *